روش‌های تجاری

روش‌‌های تجاری


محصولات و خدمات شرکت دارای هزینه و قیمت ثابت نبوده و بسته به نوع و میزان استفاده مصرف کننده محترم می‌تواند دارای تخفیف گردد.
روش‌های مختلفی برای انجام کار مانند موارد زیر می‌توانند مد نظر قرار گیرند:
  • فروش قطعی
  • فروش قسطی
  • شراکت در درآمد
  • سرمایه‌گذاری مشترک
  • همکاری بااستارت آپ‌ها و فین تک‌ها
  • سرمایه‌گذاری توسط شرکت ناب پرداز اکباتان، ایده و کار از طرف‌(های) دیگر
  • سرمایه‌گذاری خطر‌پذیر
  • فروش مشروط
  • بازار‌یابی فردی و شرکتی
محصول زی‌فریم برای موارد زیر رایگان می باشد:
  • ارزیابی
  • کاربرد‌های فرهنگی
  • دانشگاه‌ها
  • آموزشی
  • تحقیقاتی
  • کاربرد‌های شخصی غیر‌تجاری